Alla inlägg under april 2010

Av nachar - 9 april 2010 09:39


blev helt kär igår. gillade verkligen filmen. remember me. och med helt gosigt sällskap av hh. nu ska jag upp och äta frukost och klä på mig, sen beger jag mig mot jobbet. lunchen mellan två tiden och fyra ska jag spendera med hh på något mysigt matställe och kanske staden. p.

Av nachar - 8 april 2010 16:43

nej jag har inte börjat plugga ännu.. men jag har iallafall städat hela lägenheten, bäddat om min säng och lyssnat på bra musík, nu har jag tänkt klä på mig för dagen. klockan är redan fem.. min chef ringde idag också. jag ska jobba hela fredag. börjar vid 11.00-14.00 sen två timmars lunch och börjar 16.00-20.00 typ. p.

Av nachar - 7 april 2010 18:33

home. och jag fryser som vanligt. orkar absolut inte ställa mig i köket och göra någon middag till mig själv så jag står och trycker i mig en saftig jävla apelsin. nu blir det teve som gäller ett tag. sen får vi som sagt se. p.

Av nachar - 5 april 2010 15:55

hemma nu. står och huttrar och fryser. vill helst lägga mig under täcket. men jag måste först ställa mig i köket och göra lite lunch-middag åt mig. gahhh. jobbigt. hittade lite smått på birsta. blir en film också, flirting with forty. vad händer ikväll då? inga planer ännu. vi får se. jag längtar sjukt mycket efter att bara sitta och prata med helena. kom hem! p.

Av nachar - 5 april 2010 00:05

  


kvällen var mysig. blev sjukt trött av att basta dock. vi började med middag, rosannas mammas lasange. joel åt ett ton. därefter så basta vi. slappt. bara en is kall öl som fattades om man nu gillar öl. inte jag. eller? bilden är tagen i bulgarien, skulle inte sitta fel med utlandet. nu ska jag sova som en liten valp. sjukt trött. p.

Av nachar - 4 april 2010 12:15

nu är jag framme i alnö. väntar på att våfflorna ska bli klara. jag fick världens gapskratt här ute. fan hundarna har blivit fetare än någonsin. eller är det för jag umgåtts med en valp som det känns så? nej lillgumman är fet. så nu är det alnö som gäller i några timmar, sen ikväll bär det av ut till bushen och rosannas bastu! p.

 

Ovido - Quiz & Flashcards