Alla inlägg under juni 2008

Av nachar - 9 juni 2008 08:47

igår söndag kom jag hem från stockholm runt niotiden med tåget! och goosh vilken underbar helg jag haft, ee och hh som är så goa. grrr, berätta mer sen om det underbara och roliga, för nu ska jag och wee åka träffas på navet halv tio och sedan ta bussen ut till birsta city :)

(några bilder från stockholm den 5-8 juni -08 med ee och hh)


Av nachar - 5 juni 2008 08:33

IDAG ÅKER VI FLIKKS TILL STOCKHOLM, WIEEE! =) KOMMER HEM DEN 8:E JUNI.

TJAOCIAO FRÅN EMELIE, HELENA & NATHALIE

Av nachar - 3 juni 2008 16:55

vilken stekhet dag igen! underbart! idag så har jag haft skola, sen hål satt vi åkte med mopparna till sidsjö och fikade och solade. jordgubbar med bullar, loka, chokladbollar :) sen så hade vi vår sista lektion halv två satt vi åkte tillbaks till skolan runt den tiden och slutade runt halv tre och så åkte till pappa där jag sedan skjussades till mamma där jag nu sitter. min mamma och lillebror kom precis hem och jag ska nog gå ut på balkongen och sätta mig och sola plus göra lite matte, som jag har prov i imorgon, sista provet! fick föressten mvg på mitt slutprov i spanska, satt det riktar mot det i slutbetyg också! :) roligt värre. ciao!

(laddar upp ett kort på min lillebror och mina goshundar, fiffi&felix även med tanke på att min bror snart tar studenten, fast inte den här lillskiten - 07)

Av nachar - 2 juni 2008 19:06

idag har jag haft det alldeles underbart med allt! kom hem runt tre då jag väntade på att lovisa skulle komma hem från alnö, sen tog jag cykeln till handbollsplan vid ica där dom spelade, isabel, lovisa, och tre grabbar i deras klass.. satt vi spelade en stund och sedan betsämde vi för att åka till ortsjön och ta oss ett dopp! vi var sex personer, satt det blev jämnt på mopparna.. haha lovisas boys moppe gick bara 30 satt dom kom lite efter :p det var faktiskt varmt nog för att vara en början av juni, satt det blev första doppet för i år :)

därimot något som var mindre roligt, är att jag blev stämplad av avgasröret på benet mellan låret och vaden, ajaj.. men det gick över efter jag haft på kylbalsam nu vid kvällen.

nog om det, nu är sommarn här och det är på tok för underbart!



Ovido - Quiz & Flashcards