Alla inlägg under april 2008

Av nachar - 4 april 2008 18:26

veckorna går så snabbt och nu är det redan helg.. inget emot några mysiga dagar ifrån skolan! idag har det varit skojiggt och deggigt, carro, angelica, niklas och jag hånglade med lillanne, ;o haha hade HLR som betyder hjärt- och lungräddning. gick riktigt bra, tror min gympalärare är lite stolt över oss! slutade tre, som vi gör varje fredag sen det nya shemat ; :/ aja, har precis ätit middag, bandpasta med köttfärssåsåssås. annars till helgen vet jag inte vad som händer, kanske drar ut imorgon, låter lite lockande eftersom det var länge sedan =) aja hörs, P&K.


(på bilden är det skolavslutning ifrån sexan eller liknande, mm sommar)

Av nachar - 1 april 2008 17:09

nu är snart tisdagen över och oj vilken underbar dag! gillar verkligen vårkänslan som bara sprids av värme genom hela kroppen, mmm, fjärillrus. slutade ganska tidigt idag, runt två, har man vissa snälla lärare så går det för sig ibland! satt jag gick på stan en stund med elin faktiskt och slösade lite tid för att jag inte ville hem och plugga till provet imorgon, buuu...

sedan träffade jag den jag ville, helena och vi tog varsin buss, aja, sen hamnade jag hemma iallafall. men det var riktigt mysigt, för jag gick till ica först och handlade glassss, =) sen gick jag och satte mig på en bänk vid nerförsbacken mot stan och pluggade, satt där en timme tills jag börja frysa arsle av mig, brrrrrr, gick hem och nu sitter jag här och väntar på middagen, men jag ska nog gå och hjälpa till för att det ska bli extra smarrigt, haha! kommer inte kunna sitta vid datorn någon mer ikväll, bara vid min mattebok och kanske lite tjuvtitt på teven :) hadetbra!

P&K

Ovido - Quiz & Flashcards