Alla inlägg under april 2010

Av nachar - 17 april 2010 18:14


har precis ätit en god middag här ute på alnö och hunnit varit ute och promenerat i de sista solstrålarna för dagen. teven är okkuperad. så jag funderar om jag ska ta en egen promenad utan doggsen bara mp3:n. sen ikväll blir det mys framför teven. en lugn lördag. helt perfekt. saturday. p.

Av nachar - 17 april 2010 11:26

jag bara sover bort dagen. nu ska jag fan i mig upp och gå ut. ett ärende på stan sen springa och njuta av vädret. tycker verkligen om min lilla kompis här hemma. han väcker mig och när jag väl är vaken så ska han sova. tack jd. p.

Av nachar - 14 april 2010 11:52

                  

                 

SUN

Av nachar - 12 april 2010 10:01

SOLEN SKINER idag igen. och jag har haft kalas inatt med jamie! vi har promenerat som sjutton. vaknade nyss. hunnit äta frukost och nu ska jag hoppa in i duschen. ny dag och skola. woho! p.   

Av nachar - 11 april 2010 17:35

                         

                           


nu har jag solat för dagen och fått små fräknar. hua! sugen på att dra ut och springa idag igen innan solen går ner. himlen är helt blå och våren verkar vara här, eller? lillgubben ligger och sover bredvid mig på min kofta. mys. saknat honom sjukt mycket. 

Av nachar - 11 april 2010 15:16

njää jag vaknade inte nu. men jag har inte suttit vid datorn. hur grymt väder som helst utanför! tagit promenad och legat och stekt. nu har min lilla bäbis kommit hem och vi har nyss haft krig i duschen. jag har klippt han, hår och naglar samt tvättat pälsen. lite lortig? lite tovig? blev bjuden på våffellunch av pappa. men jag vet inte om jag orkar även fast det låter gööttt. nu ska jag steka lite mer eller något! p.

Av nachar - 10 april 2010 13:03


    


god morgon! har tryckt i mig en fet frukost. men ligger fortfarande fastklistrad i sängen. jag funderar på att göra en kick och dra ut och springa. och sen ta en lång dusch. låter det som en plan? mmmmh. pretty much. gårdagen bestod av massa jobb, sen på en gång när jag kom hem så byttes det om och sen kom en bil och hämta upp mig för en utekväll med tjejerna. det blev en krogrunda som började på svenssons och slutade på allstar med lite irish och annat emellan. kvällen blev helt ok. jag hade det trevligt de första timmarna iallafall! as kul att träffa gamla vänner. senare! (later) p.

Ovido - Quiz & Flashcards