Alla inlägg under mars 2008

Av nachar - 31 mars 2008 20:48

sitter på mitt rum jusst nu med tända ljus och lugna favoriter, haha nädå, lyssnar på en mysig musik som jl! idag gick skoldagen ganska snabbt och åkte hem till helena efteråt. vi rostade mackor med smör, ost och lemoncurd, riktigt smaskigt :) sedan kollade vi på oc, mmmmm!! åt även middag där, lax, lyxmiddag. haha drack cappuccinooo med marabou som efterrätt också, satt nu kommer jag nog inte käka så mycket på hela kvällen. har pluggat en timme nu tror jag sen jag kom hem, satt efter jag känner mig nöjd tänkte jag kolla om det är något spännande på teven =) har massor via skolan att göra i veckan, inlämningsuppgift till torsdag, sen prov på onsdag, ska käka brunch på bite line med skolkamrater på torsdag på samhällskunskapslektionen också! smarrrrrr, fick plugga vart vi ville, haha! hörs senare!

over and out. (picture från fjällen där jag satt i solnedgången, mmm)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards