Alla inlägg under januari 2008

Av nachar - 26 januari 2008 10:38

idag blir det förhoppningsvis backen med min saknad, lovisa frölander :) jag får låna hennes snygg snowboard och hon tar slalom. om vi tar södra backen så kommer vi nog träffa rebecca och sanna, de skulle också åka !

sen ikväll tänkte jag åka ut till alnö och bara mysa, sova över och sedan komma hem på dagen imorgon då det bara gäller att plugga..

det är verkligen en känsla som trycker emot, men någon gång måste saker göras, så det blir imorgon som jag tar tag i det.

igår var jag därimot hos rebecca med helena :) vi myste framför teven och oj vad vi snackade.. haha! våra läppar hann inte med orden som flödade. det var iallafall mysigt, gick hem runt elva, tolv tiden då rebecca gjorde mig sällskap, fast bara till hälften, inte ens det, då vi såg ett gäng komma uppe vid backen, haha, vi båda sprang för livet, men åt varsina håll :p

jaja, det här blir för det mesta min helg. nya tag nu till veckan.


Det sägs att allt tar sin tid och att allt tar sin plats men om tiden står still, är det här vi är fast.

Av nachar - 24 januari 2008 15:40

for every step I take, there´s a falling star.

for every move I make, i'm one step far.

Av nachar - 13 januari 2008 17:01

birsta city hela dagen med min underbara vän helena, fick några köp!

vi tog bussen därifrån till navet sen vidare till granloholm, för vi skulle testa att göra en slinga på helena.. haha, hon ville ha rosa ;o men det passade faktiskt :) fick sedan skjuss av pappa som skulle även skjussa min bror hem. nu ska jag snart äta middag och sen bär det av till någonstans där vi södra berget, där det är nollning för nya deltagare.. hahah terrorsöndag :p blir där ganska länge så det är natti natti när jagär hemma.


 



Av nachar - 7 januari 2008 08:01

nu har skolan börjat igen, jag hoppas att denna termin går lika snabbt som den första, och att sommarn kommer varmare än någonsin. möte efter skolan man athena, snart är det intagningen :) det ska bli roligt och se hur andra reagerar på hela alltet.. birsta city tror jag det blir después eller sängen :)





Ovido - Quiz & Flashcards